Адміністрація

Комунальне некомерційне підприємство «Київська стоматологія» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) створено 09.08.2018 року відповідно до Рішення Київської міської ради від 21 листопада 2017 року №4963503 «Про створення Комунального некомерційного підприємства «Київська стоматологія» Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на майновій базі 11 підприємств та установ, підпорядкованих Департаменту охорони здоров’я.

У Комунальному некомерційному підприємстві «Київська стоматологія» розроблено та затверджено графік прийому громадян керівним складом організації

Графік особистого прийому громадян керівним складом КНП «Київська стоматологія» у 2023 році

 

Прізвище, ім’я та по-батькові

День та час особистого прийому громадян

Місце проведення особистого прийому

В.о. директора

Гуменюк Олег Петрович

щосереди

10.00-11.00

КНП «Київська стоматологія» (вул.Пимоненка,10а)

ІІІ поверх, приймальня

Заступник директора з медичної частини

Мірза Валентина Петрівна

щопонеділка

12.00-13.00

КНП «Київська стоматологія»

(вул. Пимоненка,10а)

ІІІ поверх, приймальня

Заступник директора з організаційно-методичної роботи

Каневська Варвара Юріївна

щоп’ятниці

12.00-13.00

КНП «Київська стоматологія»

(вул. Пимоненка,10а)

ІІІ поверх, приймальня

Заступник директора з економічних питань

Вакаренко Валентина Миколаївна

щосереди

12.00-13.00

КНП «Київська стоматологія»

(вул. Пимоненка,10а)

ІІІ поверх, приймальня

 

У випадку, якщо день проведення особистого прийому, припадає на святковий (вихідний) день, то їх проведення переноситься на наступний прийомний день за графіком.

Телефон «гарячої лінії» КНП «Київська стоматологія» (044) 482-12-69

Як записатись на прийом?

ПОРЯДОК

ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ОСОБИСТОГО ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН

В КНП «КИЇВСЬКА СТОМАТОЛОГІЯ»

1. Цим порядком визначено основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян в КНП «Київська стоматологія».

2. Особистий прийом громадян в КНП «Київська стоматологія» здійснюється відповідно до ст.22 Закону України «Про звернення громадян» в установленому порядку.

3. Посадові особи КНП «Київська стоматологія», які здійснюють прийом громадян, у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», іншими актами та цим Порядком.

4. Особистий прийом громадян керівництвом КНП «Київська стоматологія» проводиться за адресою: вул. Пимоненка 10-А, ІІІ поверх, приймальня, згідно з графіком проведення особистого прийому громадян.

5. Особистий прийом громадян проводиться за попереднім записом, або в день звернення заявника без попереднього запису (у разі нагальності питання).

Попередній запис громадян на особистий прийом здійснюється за телефоном (044) 482-12-69, або безпосередньо при зверненні громадян.

Під час попереднього запису громадян на особистий прийом з’ясовуються прізвище, ім’я та по батькові, місце проживання, місце роботи, контактний телефон громадянина, зміст порушеного питання.

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосується його звернення.

6. Особистий прийом інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», здійснюється першочергово.

7. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалось, проводиться у разі, якщо питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішено по суті.

У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, які його викликали, надається можлива допомога та необхідні роз’яснення.

8. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, уповноваження яких оформлені у встановленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах із цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

9. У разі, якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові пропонується викласти його у формі письмової заяви.

Подана громадянином на особистому прийомі заява розглядається у порядку встановленому законодавством для письмових звернень.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

Письмове звернення, яке подається громадянином на особистому прийомі, повинно бути оформлене відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про звернення громадян».

10. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються у журналі звернень громадян відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

11. Зареєстровані звернення громадян з відповідними дорученнями передаються визначеним у них відповідальним особам для подальшого розгляду та опрацювання.

12. Контроль за наслідками розгляду питань, порушених громадянами на особистому прийомі у керівництва КНП «Київська стоматологія», здійснюється посадовими особами, які згідно доручення визначені відповідальними за розгляд звернення.

13. Відповідальна особа по контролю за зверненнями громадян здійснює систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян на особистому прийомі та інформує про це керівництво КНП «Київська стоматологія».

14. Інформація про порядок організації та проведення особистого прийому громадян і графік особистого прийому громадян керівництвом КНП «Київська стоматологія» розміщуються на стендах в філіях та лікувальних підрозділах КНП «Київська стоматологія» у доступному для вільного огляду місці.

Телефон «гарячої лінії» КНП «Київська стоматологія»: (044) 482-12-69

Якщо Вам необхідна кваліфікована консультація та допомога лікаря

Обріть клініку у своєму районі

або

запишіться на прийом до лікаря через систему Helsi

Записатись на прийом