Комунікація та надання віддалених (онлайн) заходів , консультацій.

Правильна організація онлайн-послуг забезпечує його повну доступність для людей з порушеннями зору та слуху. Це вимагає попередньої підготовки та врахування ключових моментів.
1 Оберіть придатну для проведення заходу платформу трансляції. Вебсайт має відповідати стандартам доступності, таким як WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines). Це забезпечить легкість у навігації та використанні вебсторінок та інтерфейсів користувача.
2 Для людей з порушеннями слуху забезпечте можливість отримання транскрипції аудіо матеріалів, автоматичного перекладу мовлення на текст або скористатися послугами фахівців з перекладу на жестову мову.
3 Для відеоматеріалів додайте субтитри. Люди з порушеннями слуху зможуть сприймати зміст ще й в текстовій формі.
4 Для людей з порушеннями зору забезпечте візуальну підтримку. Це можуть бути контрастні кольори та чіткий шрифт на вебсторінках. Підготуйте альтернативні тексти для малюнків та графіків, які описують зображення. Зробіть у доступних форматах додаткові матеріали, такі як презентації або діаграми.
5 Переконайтеся, що ваш захід можна переглядати з використанням технологій допомоги. Наприклад, екранних читачів, плагінів для великого шрифту або браузерів із підтримкою користувачів з порушеннями зору.
6. Обов’язково перед запуском онлайн-заходу а бо консультації проведіть тестування на функціонал. Перевірте працездатність, якість надання субтитрів, транскрипції, сприйняття альтернативних текстів тощо.

Запропонуйте можливість зворотного зв’язку, щоб люди могли повідомляти про проблеми та запитувати додаткову підтримку